Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Ανουσάκη Ελένη Καλοκαίρι 2017 Στιγμές Τρυφερότητας

Αγαπημένες   στιγμές  περνάνε σαν αεράκι
γρήγορα και μας  αφήνουν  μια γεύση  ελπίδας
χαράς μας  δίνουν  κουράγιο να προχωρήσουμε
στον  δύσκολο  και  όμορφο  δρόμο της ζωής.
Πάντα  έβαζα  χρώμα στις  σκέψεις μου και
έδινα  τρυφερότητας  γύρω  μου  και αισιοδοξία
ήθελα να προχωρήσω γεμάτη  δύναμη στη ζωή
είχα την  ευτυχία να εχω μια υπέροχη οικογένεια
και αγάπη από τα παιδικά μου χρόνια που μου
γέμιζε την ζωή μου  με  απέραντη  ευτυχία 
Το ροζ   χρώμα ήταν σαν ένα μικρό σύννεφο
ας δώσουμε χαρά και ηρεμία στη  ζωή  μας
Ανουσάκη   Ελένη  Αθήνα 2017


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΛΛΛΑΔΑ Βημα Πολιτική

Corriere.it - Cultura

Τα Νέα Οnline - Επικαιρότητα

ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ | Ημερήσια Πολιτική και Οικονομική Εφημερίδα

Πρώτο Θέμα: Όλες οι Ειδήσεις

BBC News - Home