Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ  2018 
ΑΘΗΝΑ Μια ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ  ΕΠΟΧΗ
Μια χρονιά που άλλαξε γύρω  μας τα πάντα 
όλα έγιναν τόσο γρήγορα σαν μια αστραπή
που έφερε στην ζωή μας πόνο και οδύνη
είμαστε σε μια δύσκολη εποχή μοναχική
γεμάτη από αγωνία και εκπλήξεις είναι
παράξενο  υπάρχει τόση  θλίψη και πίκρα
την αισθάνομαι παντού στα μάτια και στη
φωνή των ανθρώπων  εγώ κρατάω ακόμα
την ελπίδα και το κουράγιο μου έτσι ήμουν
από μικρή ψύχραιμη και θαρραλέα αυτό
το έχω κληρονομήσει από την μητέρα μου
την Μαλένα Ανουσάκη ήταν δυνατή  πάντα
η σημερινή  ημέρα ήταν ξεχωριστή  τυχαία
συνάντησα μια παλιά φίλη από το σχολείο
κοιταχτήκαμε στα μάτια και αγκαλιστήκαμε
όπως παλιά σαν να μην πέρασε ο χρόνος
και τότε κατάλαβα ότι αυτή η δύσκολη
εποχή δεν  έσβησε από την ψυχή μου
την αισιοδοξία την ελπίδα για την ζωή
αυτή η συνάντηση μου έδωσε χαρά
ήταν μια ξεχωριστή  ημέρα που άνοιξε
ένα καινούργιο δρόμο στη ζωή  μου
Ελένη Ανουσάκη  Αθήνα 2018


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΛΛΛΑΔΑ Βημα Πολιτική

Corriere.it - Cultura

Τα Νέα Οnline - Επικαιρότητα

ΣΚΑΪ - Κυριότερες Ειδήσεις

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ | Ημερήσια Πολιτική και Οικονομική Εφημερίδα

Πρώτο Θέμα: Όλες οι Ειδήσεις

BBC News - Home